• 01-06-2010, 00:44:17
    AspCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten hile yokki oyunda oyunu iyi oynayamayan yenilenlerin söylentileri.
    wallhack yükleyin o zaman hile oluyor mu olmuyor mu anlarsınız.
  • 01-06-2010, 01:19:47
    oyundan atıldım tüh..
  • 01-06-2010, 01:24:05
    güzel oyunDu 4-5 gibi gibi sıralama ile mezun oldum bayadır oynamamıştım..İSYANKAR
  • 01-06-2010, 01:31:18
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wallhack yükleyin o zaman hile oluyor mu olmuyor mu anlarsınız.
    Müdürle oynadık iyi oyundu
  • 01-06-2010, 04:31:23
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müdürle oynadık iyi oyundu
    Oyunun genelinde telefonla konuştum tek elle oynadım ama iyi oyundu
  • 01-06-2010, 04:36:29
    giren varsa geleyim
  • 01-06-2010, 04:37:11
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giren varsa geleyim
    Ben girerim canım sıkılıyor zaten
  • 01-06-2010, 04:41:32
    fatihgungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben girerim canım sıkılıyor zaten
    2 dakkaya geliyorum bir buz gibi kola alayım
  • 01-06-2010, 10:33:08
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben serverdeyim bir süre. Oynamak istiyen varsa gelsin. Uyumadan önce biraz kapışalım.