Konu
bitti
04-06-2010, 04:06:31
#1182
MaxidaTa
felek28 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle bir hata verdi
Bende oynayacaktım ama
sanırım w7 yada vista kullanıyorsunuz.
Half life logosuna sağ tuş tıklayıp özelliklere girin.Orada uyumluluğa gelin ve orayı windows xp sp2 olarak belirleyin.