felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Böyle bir hata verdi Bende oynayacaktım ama
sanırım w7 yada vista kullanıyorsunuz.

Half life logosuna sağ tuş tıklayıp özelliklere girin.Orada uyumluluğa gelin ve orayı windows xp sp2 olarak belirleyin.