• 22-02-2013, 13:37:17
    #10
    Platin üye
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir forumu bile zor idare eden birkaç arkadaş burada ekonomi hakkında uzman kesilir şimdi. 70 milyonluk bir devletin ekonomisini idare etmek çay ocağı işletmeye benzemez.

    kimse alınmasın sözüme..
    Dostum Kusura bakma ve Yanlış Anlama Ancak Kısa Bi Dipnot Düşmek İstedim, Bu Ülkede kendi vatandaşına Güveni Saygısı Olmayan İnsanlar Oldukça ne Dışa Bağımlılık Azalır nede Ekonomik İstikrar Sağlanır.. Çay ocağı İşleten Esnafa laf Atıyorsunuz Ancak Bu Ülke hammallıktan İş Adamlığına Yükselen ne İnsanlar Gördü tanıdı.. Ve Şuan ki Sayın Başbakanımızda Zamanında İETT Şoförlüğü yapmış İdi.. İyi Forumlar
  • 22-02-2013, 14:10:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir forumu bile zor idare eden birkaç arkadaş burada ekonomi hakkında uzman kesilir şimdi. 70 milyonluk bir devletin ekonomisini idare etmek çay ocağı işletmeye benzemez.

    kimse alınmasın sözüme..
    Ya kardeşim sizin sorununuz ne ? İlla bi konu hakkında fikrimizi beyan ederken uzman olmamız mı gerekiyor ?

    Ben bu devlette yaşıyorsam , ekonomiden kişisel olarak etkileniyorsam her türlü fikrimi dile getirebilirim , ama sen kimseyi küçümseyemessin , karışamassın.
  • 22-02-2013, 14:26:19
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az.

    İstediğiniz kadar anlatın birşeye inanmışsa bazı insanlar, kulaklarını kapatır, gözlerini açmazlar yinede biz niye görmedik, duymadık derler. Bunları Allah iyi etsin. İnşAllah herşey yolunda devam edecek ve Türkiye gerektiği yerde olacak !
  • 22-02-2013, 14:39:21
    #13
    Zengini zenginleşiyor fakiri fakirleşiyor klasik bir tablo ekonomik büyümede örnek aldığımız devletler RUSYA ve İsrail olduğu için bu gayet normal aynı olaylar yıllardır bu ülkelerde vardı bizdede böyle olacak elbette

    edit: matematiği iyi olan arkadaşlara gelsin bu da bu yıl ki büyüme hedefi %4 olan bir ülkeyiz geçen yıl da %6 idi işte size soru ;

    Büyüme Hedefi %4 olan ancak enflasyon hedefi %6 olan bir ülke de halk ne kadar zenginleşir? şirketler büyür büyümek de zorundalar fakat halkın zenginleşmesi tam bir yalan olur unutmayın bu ülkede dolar 1.25leri gördüğü zamanlar oldu ama ne oldu dediler ki büyük abilerimiz ihracat yapamıyoruz dolar-tl dengesi çok yakın ahanda bugün 1.70in altına düşürmüyorlar sözü geçen millet değil de büyük para babaları olduğu sürece bu ülke gelişmez onların cepleri gelişir kimse siyaset yapmaya kalkmasın hangi parti olursa olsun başta hiçbirşey olmayacak artık
  • 22-02-2013, 14:42:49
    #14
    meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum Kusura bakma ve Yanlış Anlama Ancak Kısa Bi Dipnot Düşmek İstedim, Bu Ülkede kendi vatandaşına Güveni Saygısı Olmayan İnsanlar Oldukça ne Dışa Bağımlılık Azalır nede Ekonomik İstikrar Sağlanır.. Çay ocağı İşleten Esnafa laf Atıyorsunuz Ancak Bu Ülke hammallıktan İş Adamlığına Yükselen ne İnsanlar Gördü tanıdı.. Ve Şuan ki Sayın Başbakanımızda Zamanında İETT Şoförlüğü yapmış İdi.. İyi Forumlar
    O nasıl bir yazı çeşididir yahu. Ben çay ocağı işleten esnafla mı dalga geçtim arkadaşım, çay ocağı basit bir işletmedir, tek kalem mal vardır çay. Şeker alırsın, çay alırsın tek kalem mal çıkarsın. girişlerde bardak tabak vs. Yani öyle ekonomi uzmanı olmaya gerek yok demek istedim. ona bakarsan benim babam da köyde rençberlik yapıyordu niye utanılacak birşey olsun ki.

    Ona bakarsan çobanlık yapan marangozluk yapan Peygamberler gelmiş bu dünyaya. Söylediklerimi çarpıtma ve yazdığın yazıyı düzelt artık.
  • 22-02-2013, 15:02:06
    #15
    Devletin politikasi bu profilo bayisiyim isler gercekten icler acisi
  • 22-02-2013, 15:02:54
    #16
    yiğidi öldür hakkını yeme akp bu yönde cidden gayet başarılı dünya devleri krizle uğraşırken biz pkksı suriyesi libyası cartı curtu uğraşıp birde üzerine ekonomide büyüme gösteriyor + olarak ciddi anlamda öne çıkan devlet oluyoruz bu gelişimden. umarım böyle devam ederde ilerleyen yıllarda daha iyi yerlere geliriz. bazıları zengini zenginleştiriyor diyor nerde öyle değil ki? parası olmayan adamı kim nasıl zenginleştirsin al sen bizim vatandaşımızsın senin bu 100bin tl mi desin devlet? sermaye basıyor adamlar paralarına para katıyor bu heryerde böyle onun için zengini zenginleştiriyor lafını bence bırakın.
  • 22-02-2013, 15:16:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yiğidi öldür hakkını yeme akp bu yönde cidden gayet başarılı dünya devleri krizle uğraşırken biz pkksı suriyesi libyası cartı curtu uğraşıp birde üzerine ekonomide büyüme gösteriyor + olarak ciddi anlamda öne çıkan devlet oluyoruz bu gelişimden. umarım böyle devam ederde ilerleyen yıllarda daha iyi yerlere geliriz. bazıları zengini zenginleştiriyor diyor nerde öyle değil ki? parası olmayan adamı kim nasıl zenginleştirsin an sen bizim vatandaşımızsın senin bu 100bin tl mi desin devlet? sermaye basıyor adamlar paralarına para katıyor bu heryerde böyle onun için zengini zenginleştiriyor lafını bence bırakın.
    başarılı olsa ekmekten tassarruf edin demez ama şöylede bir paradoks da var bize ekmekten tasarruf edin diyen yönetim camiye helikopterle gidiyor

    ülkenin durumu hiç iyi değil siz nasıl görüyorsunuz yada nasıl işlerde çalışıyorsunuz bilmiyorum kaç kere pazara gittiniz son 5 6 yılda yapılan gider zamları ve gelir zamlarını kaçınız biliyorsunuz bilmiyorum ama benim hemşerim 3 kişilik bir aileye aylık maaşını zor yetiştiriyorsa bu ülkede krizden öte bir şey sömürme vardır birileri bizim paralarımızla bir yere geliyor demektir bunu anlamanın en iyi yoluda otomatik ödeme talimatı verdiğiniz faturalara bir bakın derim kaç tl faturaya kaç tl vergi ödüyorsunuz

    çok güzel herkesin arabası var güzel bir durum ama kaçı peşin parayla alınmış kaçı deposunu fulleyip gönlünce geziyor onları hesap edin
  • 22-02-2013, 15:26:44
    #18
    AnkProgram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılı olsa ekmekten tassarruf edin demez ama şöylede bir paradoks da var bize ekmekten tasarruf edin diyen yönetim camiye helikopterle gidiyor

    ülkenin durumu hiç iyi değil siz nasıl görüyorsunuz yada nasıl işlerde çalışıyorsunuz bilmiyorum kaç kere pazara gittiniz son 5 6 yılda yapılan gider zamları ve gelir zamlarını kaçınız biliyorsunuz bilmiyorum ama benim hemşerim 3 kişilik bir aileye aylık maaşını zor yetiştiriyorsa bu ülkede krizden öte bir şey sömürme vardır birileri bizim paralarımızla bir yere geliyor demektir bunu anlamanın en iyi yoluda otomatik ödeme talimatı verdiğiniz faturalara bir bakın derim kaç tl faturaya kaç tl vergi ödüyorsunuz

    çok güzel herkesin arabası var güzel bir durum ama kaçı peşin parayla alınmış kaçı deposunu fulleyip gönlünce geziyor onları hesap edin
    valla hocam bundan 10 sene öncede öyle değildi ki? ne zaman söylediğiniz gibi peşin arabalar yada full depolar olmuş gönlümüzce gezmişiz ki? hani önceden söylediğiniz gibi olsada durum kötüye gitse neyse onu dile getirmek istedim sadece