Zengini zenginleşiyor fakiri fakirleşiyor klasik bir tablo ekonomik büyümede örnek aldığımız devletler RUSYA ve İsrail olduğu için bu gayet normal aynı olaylar yıllardır bu ülkelerde vardı bizdede böyle olacak elbette

edit: matematiği iyi olan arkadaşlara gelsin bu da bu yıl ki büyüme hedefi %4 olan bir ülkeyiz geçen yıl da %6 idi işte size soru ;

Büyüme Hedefi %4 olan ancak enflasyon hedefi %6 olan bir ülke de halk ne kadar zenginleşir? şirketler büyür büyümek de zorundalar fakat halkın zenginleşmesi tam bir yalan olur unutmayın bu ülkede dolar 1.25leri gördüğü zamanlar oldu ama ne oldu dediler ki büyük abilerimiz ihracat yapamıyoruz dolar-tl dengesi çok yakın ahanda bugün 1.70in altına düşürmüyorlar sözü geçen millet değil de büyük para babaları olduğu sürece bu ülke gelişmez onların cepleri gelişir kimse siyaset yapmaya kalkmasın hangi parti olursa olsun başta hiçbirşey olmayacak artık