• 22-02-2013, 11:34:49
    #1
    Son yıllarda ülkemizin "ekonomik gelişimi ve büyümesi" üzerine birçok yazı yazılmakta. Bu başlık altında ekonomimizi tartışalım diyorum. Üretim olmadan; ithalat ile büyüyen ve oldukça fazla cari açık bulunan, ayrıca banka kredilerine dayalı bir gelişme gösteren ülke ekonomisi nereye gidiyor sizce? Ülkemizde Abd, İspanya ve Yunanistan'da olduğu gibi bir "banka kredi krizi" oluşabileceğini düşünüyor musunuz?
  • 22-02-2013, 12:39:20
    #2
    Ne krizi ? Şöyle bir gez bakalım mahalleni etraftaki mahalleleri araba park etmeye yer bulabiliomusun ?

    Sonra karar ver bu ülkede kriz varmı olurmu ?
  • 22-02-2013, 12:41:37
    #3
    AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne krizi ? Şöyle bir gez bakalım mahalleni etraftaki mahalleleri araba park etmeye yer bulabiliomusun ?

    Sonra karar ver bu ülkede kriz varmı olurmu ?
    Adamı güldürüyorsunuz

  • 22-02-2013, 12:45:26
    #4
    Haksızmıyım ?
  • 22-02-2013, 12:50:04
    #5
    AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne krizi ? Şöyle bir gez bakalım mahalleni etraftaki mahalleleri araba park etmeye yer bulabiliomusun ?

    Sonra karar ver bu ülkede kriz varmı olurmu ?
    Türkiye ekonomisi araba sayısına ve park edilen araçlara göremi belirleniyor?
  • 22-02-2013, 12:50:08
    #6
    Ben kriz var demedim ki O arabalar ve evler hep kredi ile alınıyor, şuan için güzel gidiyor olabilir ama bu kredi olayının patlamayacağını kim garanti edebilir? Abd'de oluşan ekonomik krizin temel kaynağını ev kredileri oluşturuyor, bunu hepimiz biliyoruz.
  • 22-02-2013, 12:56:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne krizi ? Şöyle bir gez bakalım mahalleni etraftaki mahalleleri araba park etmeye yer bulabiliomusun ?

    Sonra karar ver bu ülkede kriz varmı olurmu ?
    Traktör, kamyon v.s çıkartıldığı zaman trafiğe kayıtlı kişisel araç sayısı 7-8 milyon civarında.

    75 milyonluk ülkede,55 milyon 18 yaş üstü kişi var. 8 milyon aracın varlığını sebep gösterip, kalan 37 milyon kişiyi görmezden nasıl geliyorsun?

    nasıl bir mantık bu?

    Her 8 kişiden 1 kişinin kişisel aracı var gerçekten rafah seviyesi yüksek bi ülkeyiz
  • 22-02-2013, 13:02:31
    #8
    Platin üye
    Bence ülke ekonomisinin Bugünü ve yarını Kısaca İğne ve Balon Misali Seyir Etmekte Bir An gelicek ve O İğne balona Değecek gerisini Siz Anladınız Sanırım..
  • 22-02-2013, 13:32:04
    #9
    Bir forumu bile zor idare eden birkaç arkadaş burada ekonomi hakkında uzman kesilir şimdi. 70 milyonluk bir devletin ekonomisini idare etmek çay ocağı işletmeye benzemez.

    kimse alınmasın sözüme..