Ne krizi ? Şöyle bir gez bakalım mahalleni etraftaki mahalleleri araba park etmeye yer bulabiliomusun ?
Sonra karar ver bu ülkede kriz varmı olurmu ?
Traktör, kamyon v.s çıkartıldığı zaman trafiğe kayıtlı
kişisel araç sayısı 7-8 milyon civarında.
75 milyonluk ülkede,55 milyon 18 yaş üstü kişi var. 8 milyon aracın varlığını sebep gösterip, kalan 37 milyon kişiyi görmezden nasıl geliyorsun?
nasıl bir mantık bu?
Her 8 kişiden 1 kişinin kişisel aracı var gerçekten rafah seviyesi yüksek bi ülkeyiz