AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne krizi ? Şöyle bir gez bakalım mahalleni etraftaki mahalleleri araba park etmeye yer bulabiliomusun ?

Sonra karar ver bu ülkede kriz varmı olurmu ?
Traktör, kamyon v.s çıkartıldığı zaman trafiğe kayıtlı kişisel araç sayısı 7-8 milyon civarında.

75 milyonluk ülkede,55 milyon 18 yaş üstü kişi var. 8 milyon aracın varlığını sebep gösterip, kalan 37 milyon kişiyi görmezden nasıl geliyorsun?

nasıl bir mantık bu?

Her 8 kişiden 1 kişinin kişisel aracı var gerçekten rafah seviyesi yüksek bi ülkeyiz