PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiye ekonomisi nereye gidiyor?
22
●1.472
- 22-02-2013, 15:30:03Üyeliği durduruldu10 sene önce arabaları yoktu ama borçlarıda yoktu demek istediğim o
- 22-02-2013, 16:40:52Kusura Bakmada kardeşim ne Dediysem Arkasındayım yanlış Birşey mi Görüyorsun Söylediklerimde? hem Diyorsun ki Kimse Alınmasın Gücenmesin hem Kendin farklı Bir Düşünce Çıkınca Alınıp Güceniyorsun Bu Ülkede herkes Eşit Bunu Algılaman lazım Senin çay ocağı İşleten Adamda Ekonomi Bakanı Olabilir?.. maliye Memurluğu yapanda Asıl Sen yazını Düzelt Saçma Sapan Fikirler ortaya Atmışsın hala Burda Ahkam Kesmektesin?.. Üstelik Benim Düşüncem Bu şekilde Sen Öncelikle karşı Düşünceye saygı Göstermeyi Dinlemeyi Algılamayı Öğren Ondan Sonra Bana Ne yapacağım Konusunda Fikir Beyan Et Bi daha Olur Olmadık Konuşup Boş Lakırdı Yapma Önce Bi Araştır Ondan Sonra Soruştur Ardından Geliştir Sonra gel Burada Düşünceleri Eleştir Oldu mu?.. hayırlı Akşamlardelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2013, 18:01:38Şu yorumunuzu görünce yaşınızı kontrol ettim ilkokul öğrencisi falan mısınız diye..
Evet çok haklısın arabayı banka kredisiyle alan ve günden güne global tefecilerin elinde borçlanan bir toplumuz var çok güzel bir ekonomimiz var
AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-02-2013, 18:54:56Valla şimdi bir yorum yapacağım ama kaç kişi taşlıyacak bilemiyorum

R10da tarafsız bir değerlendirme beklenilmemeli kanısındayım.Çünkü fazla görüş çeşitliliği oluşmuyor %60 tek tip görüşe sahiptir geri kalan %40 sesini çıkarmaz işine bakar
Sadece r10dada değil haber siteleri arası bile fark vardır = Mynet`e girersiniz devlet yıkıldı herkes açlıktan olüyor zannedersiniz haber7 ye girersiniz kendinizi Amerika zannedersiniz (Yorumları baz alaraktan yazdım)
ve daha bir çok örnek mevcut
İki uç haber sitesini aldım örnek olarak.
r10da şu konulara çok yorum yazılır:
1)Bu konu gibi ülke gidişatı hakkındaki konulara
2)İçki Tavsiyesi( xx param var ne alayım tarzı
)
3)Cep Telefonu Tavsiyesi( İphone mu S3 mü? Tarzı konular genel olarak )
4) Araba Tavsiyesi(xxx model araba mı yoksa xx model mi tarzı)
2,3 ve 4. tip konulara bakınca bence ülkemiz içler acısı halde değil.
Adamın parası varki içki içiyor,parası varki 1500-3000 tl arası telefon tavsiyesi istiyor yada adamın parası var ki araba alabiliyor(çünkü araba tavsiyesi konusu açıldığında r10da ne kadar çok kişide araba varmış diyor insan
)
Ve bu tür konulardada ülkemiz giderek batıyor vasat hale geliyoruz diyenlere bakarsan genel olarak( herkes değil) cebinde iphone`u,sigarası,dolabında içkisi vardır.
Şimdi diyeceksiniz sanene adamın iphone`undan,sigarasından,içkisinden tamam banane beni ilgilendirmez haddime değil ama ayağını yorganına göre uzatmayanlar bu tür konularda çok ateş saçıyorlar olumlu bir yorum gelsin hemen o kişinin kafasına yorumu kakarlar
Eğer batan varsa keyfi,boşa harcamadan batar.Cebimdeki telefonumun değeri 300 tl yi geçmez,içkim yok sigaram yok boşa para harcamıyorum.Ayağımı yorganıma göre uzatıyorum.Allaha şükür bunun içinde maddi sıkıntımda yok.
Lanet bir nefsimiz var biz ne yaparsak yapalım doymaz.Aylık 50 bin tl gelirin olsada genede çok harcarsın.Onun için kendimizi sıkmamız gerekiyor.
Benim fikrim bu değişmeyecek.Onun için boşuna saldırmayın.Benim aklım bana yeter sizinki sizde kalsın
(Akıl vermenize gerek yok
)


