PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam bundan 10 sene öncede öyle değildi ki? ne zaman söylediğiniz gibi peşin arabalar yada full depolar olmuş gönlümüzce gezmişiz ki? hani önceden söylediğiniz gibi olsada durum kötüye gitse neyse onu dile getirmek istedim sadece
10 sene önce arabaları yoktu ama borçlarıda yoktu demek istediğim o