Son yıllarda ülkemizin "ekonomik gelişimi ve büyümesi" üzerine birçok yazı yazılmakta. Bu başlık altında ekonomimizi tartışalım diyorum. Üretim olmadan; ithalat ile büyüyen ve oldukça fazla cari açık bulunan, ayrıca banka kredilerine dayalı bir gelişme gösteren ülke ekonomisi nereye gidiyor sizce? Ülkemizde Abd, İspanya ve Yunanistan'da olduğu gibi bir "banka kredi krizi" oluşabileceğini düşünüyor musunuz?