delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir forumu bile zor idare eden birkaç arkadaş burada ekonomi hakkında uzman kesilir şimdi. 70 milyonluk bir devletin ekonomisini idare etmek çay ocağı işletmeye benzemez.

kimse alınmasın sözüme..
Ya kardeşim sizin sorununuz ne ? İlla bi konu hakkında fikrimizi beyan ederken uzman olmamız mı gerekiyor ?

Ben bu devlette yaşıyorsam , ekonomiden kişisel olarak etkileniyorsam her türlü fikrimi dile getirebilirim , ama sen kimseyi küçümseyemessin , karışamassın.