PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yiğidi öldür hakkını yeme akp bu yönde cidden gayet başarılı dünya devleri krizle uğraşırken biz pkksı suriyesi libyası cartı curtu uğraşıp birde üzerine ekonomide büyüme gösteriyor + olarak ciddi anlamda öne çıkan devlet oluyoruz bu gelişimden. umarım böyle devam ederde ilerleyen yıllarda daha iyi yerlere geliriz. bazıları zengini zenginleştiriyor diyor nerde öyle değil ki? parası olmayan adamı kim nasıl zenginleştirsin an sen bizim vatandaşımızsın senin bu 100bin tl mi desin devlet? sermaye basıyor adamlar paralarına para katıyor bu heryerde böyle onun için zengini zenginleştiriyor lafını bence bırakın.
başarılı olsa ekmekten tassarruf edin demez ama şöylede bir paradoks da var bize ekmekten tasarruf edin diyen yönetim camiye helikopterle gidiyor

ülkenin durumu hiç iyi değil siz nasıl görüyorsunuz yada nasıl işlerde çalışıyorsunuz bilmiyorum kaç kere pazara gittiniz son 5 6 yılda yapılan gider zamları ve gelir zamlarını kaçınız biliyorsunuz bilmiyorum ama benim hemşerim 3 kişilik bir aileye aylık maaşını zor yetiştiriyorsa bu ülkede krizden öte bir şey sömürme vardır birileri bizim paralarımızla bir yere geliyor demektir bunu anlamanın en iyi yoluda otomatik ödeme talimatı verdiğiniz faturalara bir bakın derim kaç tl faturaya kaç tl vergi ödüyorsunuz

çok güzel herkesin arabası var güzel bir durum ama kaçı peşin parayla alınmış kaçı deposunu fulleyip gönlünce geziyor onları hesap edin