AnkProgram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başarılı olsa ekmekten tassarruf edin demez ama şöylede bir paradoks da var bize ekmekten tasarruf edin diyen yönetim camiye helikopterle gidiyor

ülkenin durumu hiç iyi değil siz nasıl görüyorsunuz yada nasıl işlerde çalışıyorsunuz bilmiyorum kaç kere pazara gittiniz son 5 6 yılda yapılan gider zamları ve gelir zamlarını kaçınız biliyorsunuz bilmiyorum ama benim hemşerim 3 kişilik bir aileye aylık maaşını zor yetiştiriyorsa bu ülkede krizden öte bir şey sömürme vardır birileri bizim paralarımızla bir yere geliyor demektir bunu anlamanın en iyi yoluda otomatik ödeme talimatı verdiğiniz faturalara bir bakın derim kaç tl faturaya kaç tl vergi ödüyorsunuz

çok güzel herkesin arabası var güzel bir durum ama kaçı peşin parayla alınmış kaçı deposunu fulleyip gönlünce geziyor onları hesap edin
valla hocam bundan 10 sene öncede öyle değildi ki? ne zaman söylediğiniz gibi peşin arabalar yada full depolar olmuş gönlümüzce gezmişiz ki? hani önceden söylediğiniz gibi olsada durum kötüye gitse neyse onu dile getirmek istedim sadece