Bir forumu bile zor idare eden birkaç arkadaş burada ekonomi hakkında uzman kesilir şimdi. 70 milyonluk bir devletin ekonomisini idare etmek çay ocağı işletmeye benzemez.
kimse alınmasın sözüme..
Dostum Kusura bakma ve Yanlış Anlama Ancak Kısa Bi Dipnot Düşmek İstedim, Bu Ülkede kendi vatandaşına Güveni Saygısı Olmayan İnsanlar Oldukça ne Dışa Bağımlılık Azalır nede Ekonomik İstikrar Sağlanır.. Çay ocağı İşleten Esnafa laf Atıyorsunuz Ancak Bu Ülke hammallıktan İş Adamlığına Yükselen ne İnsanlar Gördü tanıdı.. Ve Şuan ki Sayın Başbakanımızda Zamanında İETT Şoförlüğü yapmış İdi.. İyi Forumlar