• 01-02-2013, 15:01:21
    #1
    Konya'da tramvayın yolcu minibüsüyle çarpışması sonucu çoğu üniversite öğrencisi 25 kişi yaralandı.

    Ali T'nin (30) kullandığı Kampüs-Alaaddin seferini yapan tramvay, Selçuk Üniversitesi (SÜ) Alaaddin Keykubat Yerleşkesi'nde Hasan Y. (51) idaresindeki 42 M 8204 plakalı yolcu minibüsüyle çarpıştı.

    Çarpmanın etkisiyle raydan çıkan tramvay, minibüsü önünde bir süre sürükledi. Kazada, sürücüler Hasan Y. ve Ali T'nin de aralarında olduğu 25 kişi yaralandı.

    Çeşitli hastanelerde tedavi altına alınan yaralıların çoğunun üniversite öğrencisi olduğu belirtildi. Bütünleme sınavları için üniversiteye gelen öğrencilerin ellerindeki ders notlarının etrafa dağıldığı görüldü.



    http://www.youtube.com/watch?v=UoihFwOoCbQ
  • 01-02-2013, 17:47:32
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Almanların emekliye ayırıp çöpe atacağı tramvaylar kullanılıyor, kazada yapar yanarda, can bu kadar ucuz. Vatmanlar bilgisiz, minibüsçüler zaten Allaha emanet, üzerine tramvaylarda kötü olunca kazaya davetiye çıkar.
    4 yıl ne küfrettim o tramvaya.
  • 01-02-2013, 18:06:25
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanların emekliye ayırıp çöpe atacağı tramvaylar kullanılıyor, kazada yapar yanarda, can bu kadar ucuz. Vatmanlar bilgisiz, minibüsçüler zaten Allaha emanet, üzerine tramvaylarda kötü olunca kazaya davetiye çıkar.
    4 yıl ne küfrettim o tramvaya.
    Üstad o minibüsün orada işi ney, direk olarak tramvay yoluna girmiş. Bursa'da da nostaljik tramvay var, yaklaşık 10km/s hızla gidiyor, onda bile adamlar tramvaya çarpıyorlar
  • 01-02-2013, 18:11:49
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad o minibüsün orada işi ney, direk olarak tramvay yoluna girmiş. Bursa'da da nostaljik tramvay var, yaklaşık 10km/s hızla gidiyor, onda bile adamlar tramvaya çarpıyorlar
    Belediyeninde suçu var.

    Kazanın başlangıcı aslında daha geride, tramvay kampüse giriyor ilerliyor, bir yerde araçların geçtiği iletişim fakültesi ve yurtlara giden bir yolla kesişiyor o yola gelmeden 3-5 metre geride duraklarda var yani orda hız yapılmaması gerek ayrıca önceden ışıkta vardı sonradan kaldırmışlar yada çalışmıyordu hem dikkatsizlik hem işaretlerin eksikliği ile tramvay artık nasıl bir hızla geliyorsa minibüste aynı hızda gelip çarpışmış o hızlada baya sürüklemiş ileri kadar.

    Yani olayda suçlu çok
  • 01-02-2013, 20:32:39
    #5
    Maşallah abi sanki olayın içindeymişsin gibi anlattın
  • 01-02-2013, 21:26:26
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah abi sanki olayın içindeymişsin gibi anlattın
    Konyada 4 yıl kaldım mekanları, tramvayları, minibüsleri iyi tahlil ederim

    Haberi konyanın bir haber sitesinde gördüm fotoğraflara baktım videolara baktım hemen anlaşılıyor durum bende ilk bakışta o minibüs nasıl tramvay yoluna girmiş dedim ama mekanı hatırlayınca olay gelişti kafamda sürükleyerek oraya kadar götürmüş tramvay Bak anılarım depreşti
  • 01-02-2013, 23:12:01
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanların emekliye ayırıp çöpe atacağı tramvaylar kullanılıyor, kazada yapar yanarda, can bu kadar ucuz. Vatmanlar bilgisiz, minibüsçüler zaten Allaha emanet, üzerine tramvaylarda kötü olunca kazaya davetiye çıkar.
    4 yıl ne küfrettim o tramvaya.
    Üstad bilmeden konusuyon. Burada tramwaylık bi durum yok bildigim kadarıyla. Olaydan sonra olay yerindeydim.
  • 01-02-2013, 23:28:42
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad bilmeden konusuyon. Burada tramwaylık bi durum yok bildigim kadarıyla. Olaydan sonra olay yerindeydim.
    Ne yapalım olay yerindeysen. 2009 da vatman gözümün önünde yaşlı kadını tramvayın altına alırken tramvay bir türlü duramadığında da orda mıydın? Tramvayı bana niye savunuyorsun?
  • 01-02-2013, 23:42:22
    #9
    tramwayı savunuruz tabi burda tüm suçlu dolmuş şoföründedir, ben bile araçla giderken yeşil yansa bile bakarım tramvay geçiyormu diye saygıdeğer şoför bakmadan ilerlemiş.. eğer bir hata olsaydı yolda belediyede hergün birsürü kaza olurdu.. benim şahsi fikrim tabi.. İnşallah hiçbirşey olmaz öğrencilerede.. buda şoföre güzel bir ders olur inşallah