tramwayı savunuruz tabi burda tüm suçlu dolmuş şoföründedir, ben bile araçla giderken yeşil yansa bile bakarım tramvay geçiyormu diye saygıdeğer şoför bakmadan ilerlemiş.. eğer bir hata olsaydı yolda belediyede hergün birsürü kaza olurdu.. benim şahsi fikrim tabi.. İnşallah hiçbirşey olmaz öğrencilerede.. buda şoföre güzel bir ders olur inşallah