Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanların emekliye ayırıp çöpe atacağı tramvaylar kullanılıyor, kazada yapar yanarda, can bu kadar ucuz. Vatmanlar bilgisiz, minibüsçüler zaten Allaha emanet, üzerine tramvaylarda kötü olunca kazaya davetiye çıkar.
4 yıl ne küfrettim o tramvaya.
Üstad bilmeden konusuyon. Burada tramwaylık bi durum yok bildigim kadarıyla. Olaydan sonra olay yerindeydim.