• 01-02-2013, 23:46:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tramvay hemen duramıyor.. Gaziantep'te de 1-2 kere buna benzer olaylar oldu.. tramvay kaç tonluk makina.. saatte 5-10 km lik hız bile çok şiddetli etki yapıyor.. minübüs şöförleri zaten Allaha emanet kullanıyorlar..
    belediyeler zamanında düşünüp yolları ona göre düzenleyip tamamen ayırmalıydılar aslında..
  • 02-02-2013, 12:07:06
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapalım olay yerindeysen. 2009 da vatman gözümün önünde yaşlı kadını tramvayın altına alırken tramvay bir türlü duramadığında da orda mıydın? Tramvayı bana niye savunuyorsun?
    Benim savundugum birsey yok. Tramwayı bilirim nede yaşlı kadını ne de dolmuşu. Ben sadece goruneni soyledim o kadar. Geçmişte olanlar bugunde aynısı olacagı anlamı tasımıyor.