Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapalım olay yerindeysen. 2009 da vatman gözümün önünde yaşlı kadını tramvayın altına alırken tramvay bir türlü duramadığında da orda mıydın? Tramvayı bana niye savunuyorsun?
Benim savundugum birsey yok. Tramwayı bilirim nede yaşlı kadını ne de dolmuşu. Ben sadece goruneni soyledim o kadar. Geçmişte olanlar bugunde aynısı olacagı anlamı tasımıyor.