SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah abi sanki olayın içindeymişsin gibi anlattın
Konyada 4 yıl kaldım mekanları, tramvayları, minibüsleri iyi tahlil ederim

Haberi konyanın bir haber sitesinde gördüm fotoğraflara baktım videolara baktım hemen anlaşılıyor durum bende ilk bakışta o minibüs nasıl tramvay yoluna girmiş dedim ama mekanı hatırlayınca olay gelişti kafamda sürükleyerek oraya kadar götürmüş tramvay Bak anılarım depreşti