Üstad bilmeden konusuyon. Burada tramwaylık bi durum yok bildigim kadarıyla. Olaydan sonra olay yerindeydim.
Ne yapalım olay yerindeysen. 2009 da vatman gözümün önünde yaşlı kadını tramvayın altına alırken tramvay bir türlü duramadığında da orda mıydın? Tramvayı bana niye savunuyorsun?