Almanların emekliye ayırıp çöpe atacağı tramvaylar kullanılıyor, kazada yapar yanarda, can bu kadar ucuz. Vatmanlar bilgisiz, minibüsçüler zaten Allaha emanet, üzerine tramvaylarda kötü olunca kazaya davetiye çıkar.
4 yıl ne küfrettim o tramvaya.
Üstad o minibüsün orada işi ney, direk olarak tramvay yoluna girmiş. Bursa'da da nostaljik tramvay var, yaklaşık 10km/s hızla gidiyor, onda bile adamlar tramvaya çarpıyorlar