NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad o minibüsün orada işi ney, direk olarak tramvay yoluna girmiş. Bursa'da da nostaljik tramvay var, yaklaşık 10km/s hızla gidiyor, onda bile adamlar tramvaya çarpıyorlar
Belediyeninde suçu var.

Kazanın başlangıcı aslında daha geride, tramvay kampüse giriyor ilerliyor, bir yerde araçların geçtiği iletişim fakültesi ve yurtlara giden bir yolla kesişiyor o yola gelmeden 3-5 metre geride duraklarda var yani orda hız yapılmaması gerek ayrıca önceden ışıkta vardı sonradan kaldırmışlar yada çalışmıyordu hem dikkatsizlik hem işaretlerin eksikliği ile tramvay artık nasıl bir hızla geliyorsa minibüste aynı hızda gelip çarpışmış o hızlada baya sürüklemiş ileri kadar.

Yani olayda suçlu çok