MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bim bütün fındıklı çikolata da çıkarmış
32
●9.132
- 28-12-2012, 00:12:38bim çok iyi çakma yapmış ama 'görünüş' olarakComWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2012, 01:12:10demekki nusskneckera nın içine helal olmayan birşey katıyorlarki seviyorlarTeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2012, 01:16:28Gurbetçiler tarafından Türkiye'deki akrabalarına en çok getirilen çikolata markası olduğu için ihtimal vermiyorumon2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat kesinlikle öneririm çikolatanın ne olduğunu ben yıllar sonra öğrendim.
- 28-12-2012, 01:30:36bu çikolatadan getirdi belçikadan gelen bi arkadaş tam yemeye başladım bikaç parça yedikten sonra farkettim fındıkların üstünde küfler var, skt'si geçmişTeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tadamadım çikolatayı ve çok merak ediyorum hala
- 28-12-2012, 13:19:55Ev sahibimin almanyadan getirdiği çikolatadan kastım buydu evet mükemmel bi çikolata bütün fındıklarla dolu bağımlılık yapar dikkat edinTeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

tadamadım çikolatayı ve çok merak ediyorum hala