• 27-12-2012, 23:54:29
    #19
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibi almanyada oturuyor ve her geldiğinde bu çikolatalardan getiriyor görünüm olarak aynı eğer tat olarak da benzerse stoklamak lazım
    bu çikolatayı alamancı akrabaların getirdiğini hatırlıyorum , ya bim çok iyi çakmış ya da ithal
  • 28-12-2012, 00:12:38
    #20
    ComWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu çikolatayı alamancı akrabaların getirdiğini hatırlıyorum , ya bim çok iyi çakmış ya da ithal
    bim çok iyi çakma yapmış ama 'görünüş' olarak
  • 28-12-2012, 00:53:11
    #21
    nussknackera benziyor fakat nussknacker yedikten sonra Turkiye'den çikolata yemezsiniz bi daha
  • 28-12-2012, 01:12:10
    #22
    TeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nussknackera benziyor fakat nussknacker yedikten sonra Turkiye'den çikolata yemezsiniz bi daha
    demekki nusskneckera nın içine helal olmayan birşey katıyorlarki seviyorlar
  • 28-12-2012, 01:16:28
    #23
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demekki nusskneckera nın içine helal olmayan birşey katıyorlarki seviyorlar
    Gurbetçiler tarafından Türkiye'deki akrabalarına en çok getirilen çikolata markası olduğu için ihtimal vermiyorum Fakat kesinlikle öneririm çikolatanın ne olduğunu ben yıllar sonra öğrendim.
  • 28-12-2012, 01:30:36
    #24
    TeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nussknackera benziyor fakat nussknacker yedikten sonra Turkiye'den çikolata yemezsiniz bi daha
    bu çikolatadan getirdi belçikadan gelen bi arkadaş tam yemeye başladım bikaç parça yedikten sonra farkettim fındıkların üstünde küfler var, skt'si geçmiş tadamadım çikolatayı ve çok merak ediyorum hala
  • 28-12-2012, 13:19:55
    #25
    TeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nussknackera benziyor fakat nussknacker yedikten sonra Turkiye'den çikolata yemezsiniz bi daha
    Ev sahibimin almanyadan getirdiği çikolatadan kastım buydu evet mükemmel bi çikolata bütün fındıklarla dolu bağımlılık yapar dikkat edin

  • 28-12-2012, 13:31:48
    #26
    insan fındıkları kücüldür lağn one bütün bütün atmışlar
  • 28-12-2012, 14:02:40
    #27
    Bim'in Topitanem'i çok güzel.