Her neyse, kasiyer yeni çikolata çıkardıklarını söyledi ve denememizi tavsiye etti. Fiyatı da az değil hani 1,75
İyi dedim aldım bi tane ve şu an onu tadıyorum
Tadı kötü değil ama iyi de değil benim açımdan. Acaba ilk kez tadıyorum diye mi böyle ki? Mesela metro'nun yer fıstıklısını da ilk tattığımda beğenmemiştim ama şimdi severek yiyorum 
.Markası nuts mu ? Fındıkla ismi bime gider aslında
'e satılan 35 gramlık boyutu Bim'de 80 kuruş. Bikaç marketle konuştum onlar sanırım toptancıdan daha yüksek fiyata alıyor şaşırdılar