• 17-12-2012, 15:12:53
    #1
    Biraz önce Bim'e uğradım arkadaşlar Toblerone stokladım biraz malum havalar soğuk sürekli evden çık(a)mıyorum bi öğrenci olarak Her neyse, kasiyer yeni çikolata çıkardıklarını söyledi ve denememizi tavsiye etti. Fiyatı da az değil hani 1,75 İyi dedim aldım bi tane ve şu an onu tadıyorum Tadı kötü değil ama iyi de değil benim açımdan. Acaba ilk kez tadıyorum diye mi böyle ki? Mesela metro'nun yer fıstıklısını da ilk tattığımda beğenmemiştim ama şimdi severek yiyorum
  • 17-12-2012, 15:15:24
    #2
    Birazdan hastalık belirtileri başlar.O fındıkları al ordan bizim köydeki pestile benziyor o nasil çikolata öle .Markası nuts mu ? Fındıkla ismi bime gider aslında Milka ve nutelle dan şaşmıcan
  • 17-12-2012, 15:16:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tatmadım fakat evden çıkıp alıyorum bekle
  • 17-12-2012, 15:17:40
    #4
    bimde ki diğer parça fındıklıyı seviyorum ama eti çanga da çok güzel hem de fiyatı uygun. Ben hiç toblerone yemedim sizce birşey kaybetmiş sayılır mıyım?
  • 17-12-2012, 15:20:33
    #5
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazdan hastalık belirtileri başlar.O fındıkları al ordan bizim köydeki pestile benziyor o nasil çikolata öle .Markası nuts mu ? Fındıkla ismi bime gider aslında Milka ve nutelle dan şaşmıcan
    hocam markası bueno diye bişey nut modeli ahaha bunlar fındık içi de satıyo ya hani kuruyemiş olarak orda çalışan eleman bence bozulan, fazla gelen fındık içleri böyle yapalım demiştir ondan böyle bi girişimde bulunmuşlardır
    WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tatmadım fakat evden çıkıp alıyorum bekle
    Bi dene bakalım hocam senin düşüncen ne olacak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:20:33 -->-> Daha önceki mesaj 15:18:52 --

    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bimde ki diğer parça fındıklıyı seviyorum ama eti çanga da çok güzel hem de fiyatı uygun. Ben hiç toblerone yemedim sizce birşey kaybetmiş sayılır mıyım?
    eti cangayı da ben tatmadım bu da kayıp mı yoksa? hocam toblerone benim bir numaralı çikolatam ya bence kayıp yani
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba alıp o sevinçle konu açanı gördüm de, çikolata alıp konu açanı ilk kez görüyorum..
    maksat muhabbet
  • 17-12-2012, 15:29:34
    #6
    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eti cangayı da ben tatmadım bu da kayıp mı yoksa? hocam toblerone benim bir numaralı çikolatam ya bence kayıp yani
    Hocam çangayı denemelisin hem bütün fındıkları var. Hem de fiyatı 75 krş. Toblerone 75 krş olsa ben üç öğün yerim
  • 17-12-2012, 15:32:34
    #7
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çangayı denemelisin hem bütün fındıkları var. Hem de fiyatı 75 krş. Toblerone 75 krş olsa ben üç öğün yerim
    6'da halısaha maçı var hocam dönüşte canga'dan alcam yalnız her yerde mi 75 kuruş yoksa bim'de a101'de falan mı hocam toblerone'un marketlerde(buna carrefour da dahil) 1,25 'e satılan 35 gramlık boyutu Bim'de 80 kuruş. Bikaç marketle konuştum onlar sanırım toptancıdan daha yüksek fiyata alıyor şaşırdılar
  • 17-12-2012, 15:32:39
    #8
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çangayı denemelisin hem bütün fındıkları var. Hem de fiyatı 75 krş. Toblerone 75 krş olsa ben üç öğün yerim
    Cangada fındık yokki hocam
  • 17-12-2012, 15:35:10
    #9
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cangada fındık yokki hocam
    aynen ya bende markette çok aramayayım diye şimdi google'dan yazdım da iri iri fıstık olduğu yazıyo