bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birazdan hastalık belirtileri başlar.O fındıkları al ordan bizim köydeki pestile benziyor o nasil çikolata öle .Markası nuts mu ? Fındıkla ismi bime gider aslında Milka ve nutelle dan şaşmıcan
hocam markası bueno diye bişey nut modeli ahaha bunlar fındık içi de satıyo ya hani kuruyemiş olarak orda çalışan eleman bence bozulan, fazla gelen fındık içleri böyle yapalım demiştir ondan böyle bi girişimde bulunmuşlardır
WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tatmadım fakat evden çıkıp alıyorum bekle
Bi dene bakalım hocam senin düşüncen ne olacak

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:20:33 -->-> Daha önceki mesaj 15:18:52 --

Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bimde ki diğer parça fındıklıyı seviyorum ama eti çanga da çok güzel hem de fiyatı uygun. Ben hiç toblerone yemedim sizce birşey kaybetmiş sayılır mıyım?
eti cangayı da ben tatmadım bu da kayıp mı yoksa? hocam toblerone benim bir numaralı çikolatam ya bence kayıp yani
Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araba alıp o sevinçle konu açanı gördüm de, çikolata alıp konu açanı ilk kez görüyorum..
maksat muhabbet