• 28-12-2012, 14:37:33
    #28
    Üyeliği durduruldu
    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eti cangayı da ben tatmadım bu da kayıp mı yoksa? hocam toblerone benim bir numaralı çikolatam ya bence kayıp yani
    Hocam toblerone hiç yemedim dün markette gördüm alıcaktım fakat biraz garip geldi Artı fiyatıda biraz yüksek diğerlerine göre Azcık anlatın şu tobleroneyi de ona göre alalım
  • 28-12-2012, 15:49:43
    #29
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bim'in Topitanem'i çok güzel.
    topitanemi denemedim bim'e uğradığımda bakayım bi

    WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam toblerone hiç yemedim dün markette gördüm alıcaktım fakat biraz garip geldi Artı fiyatıda biraz yüksek diğerlerine göre Azcık anlatın şu tobleroneyi de ona göre alalım
    hocam toblerone'un 35 gramlık olanı bimde 80 kuruş diğer marketlerde 1,25 TL. Bimdeki fiyatı bence toblerone için gayet iyi bi fiyat. İçinde bal ve badem parçacıkları var, tadı on numara beş yıldız denemelisin kesinlikle
  • 28-12-2012, 15:55:21
    #30
    buna benzer ithal bitane getirmişlerdi fiyatı aynıydı 1.75 birdaha getirmediler zaten bitti aynı gün . ama markası bouno değildi. tadı güzelse deneriz
  • 28-12-2012, 16:03:54
    #31
    az koysa neden az
    çok koysa neden çok
    size de bir yaranamadık
    çikolata üretimini bim bazında durduruyorum.
  • 28-12-2012, 21:17:30
    #32
    Beyler şu videoyu izlerken bu konu geldi aklıma Almanya'dan gelen eşinden bakın ne bekliyomuş İskender

    http://www.youtube.com/watch?feature...w2CquZ8#t=207s
  • 28-12-2012, 23:34:46
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    diğer arkadaşlar gibi cangayı öneririm süper tadı var