Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bim'in Topitanem'i çok güzel.
topitanemi denemedim bim'e uğradığımda bakayım bi

WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam toblerone hiç yemedim dün markette gördüm alıcaktım fakat biraz garip geldi Artı fiyatıda biraz yüksek diğerlerine göre Azcık anlatın şu tobleroneyi de ona göre alalım
hocam toblerone'un 35 gramlık olanı bimde 80 kuruş diğer marketlerde 1,25 TL. Bimdeki fiyatı bence toblerone için gayet iyi bi fiyat. İçinde bal ve badem parçacıkları var, tadı on numara beş yıldız denemelisin kesinlikle