• 17-12-2012, 15:35:33
    #10
    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6'da halısaha maçı var hocam dönüşte canga'dan alcam yalnız her yerde mi 75 kuruş yoksa bim'de a101'de falan mı hocam toblerone'un marketlerde(buna carrefour da dahil) 1,25 'e satılan 35 gramlık boyutu Bim'de 80 kuruş. Bikaç marketle konuştum onlar sanırım toptancıdan daha yüksek fiyata alıyor şaşırdılar
    Bim fiyatına hiç bakmadım ama bakkallarda 65 krş 85 krş arası değişiyor ama geneli 75 kuruş. Bu arada bimdeki toblerone yi de deneyecem 80 kuruş iyiymiş
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cangada fındık yokki hocam
    İçindekiler kısmına hiç bakmadım ama ağzıma resmen bütün fındık geliyor hocam.Baya baya eminim ama beni de şüpheye düşürdün şimdi.
  • 17-12-2012, 15:36:40
    #11
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bim fiyatına hiç bakmadım ama bakkallarda 65 krş 85 krş arası değişiyor ama geneli 75 kuruş. Bu arada bimdeki toblerone yi de deneyecem 80 kuruş iyiymiş

    İçindekiler kısmına hiç bakmadım ama ağzıma resmen bütün fındık geliyor hocam.Baya baya eminim ama beni de şüpheye düşürdün şimdi.
    O gelenler fıstık hocam
  • 17-12-2012, 16:14:33
    #12
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazdan hastalık belirtileri başlar.O fındıkları al ordan bizim köydeki pestile benziyor o nasil çikolata öle .Markası nuts mu ? Fındıkla ismi bime gider aslında Milka ve nutelle dan şaşmıcan
    cidden midemde bi hareketlilik başladı
  • 17-12-2012, 16:30:18
    #13
    Evin yanında bim var bi uğriyim
  • 17-12-2012, 16:34:11
    #14
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evin yanında bim var bi uğriyim
    hocam öğrenciyim karnımız aç hepsi bi anda gitti nasıl olduysa sen böyle yapma da şu an yaşadığımı yaşama
  • 27-12-2012, 13:51:29
    #15
    eti canga harbiden iyiymiş ya
  • 27-12-2012, 14:10:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz önce Bim'e uğradım arkadaşlar Toblerone stokladım biraz malum havalar soğuk sürekli evden çık(a)mıyorum bi öğrenci olarak Her neyse, kasiyer yeni çikolata çıkardıklarını söyledi ve denememizi tavsiye etti. Fiyatı da az değil hani 1,75 İyi dedim aldım bi tane ve şu an onu tadıyorum Tadı kötü değil ama iyi de değil benim açımdan. Acaba ilk kez tadıyorum diye mi böyle ki? Mesela metro'nun yer fıstıklısını da ilk tattığımda beğenmemiştim ama şimdi severek yiyorum
    Metro yer fıstıklıyı ilk yediğimde bende beğenmemiştim. Şimdi nerdeyse hergün yiyorum
  • 27-12-2012, 22:24:58
    #17
    Ev sahibi almanyada oturuyor ve her geldiğinde bu çikolatalardan getiriyor görünüm olarak aynı eğer tat olarak da benzerse stoklamak lazım
  • 27-12-2012, 23:27:04
    #18
    çikolata yemeyeli 2 ayı geçti. diyetteydim.. 11 kilo verdim. yılbaşı akşamı birgünlük bi ara veriyim diyorum. çikolata isimlerini attım hafızaya yarın bende alıyım.. beyin bedava