çikolata yemeyeli 2 ayı geçti. diyetteydim.. 11 kilo verdim. yılbaşı akşamı birgünlük bi ara veriyim diyorum. çikolata isimlerini attım hafızaya yarın bende alıyım.. beyin bedava