eti cangayı da ben tatmadım bu da kayıp mı yoksa?

hocam toblerone benim bir numaralı çikolatam ya bence kayıp yani
Hocam toblerone hiç yemedim dün markette gördüm alıcaktım fakat biraz garip geldi

Artı fiyatıda biraz yüksek diğerlerine göre

Azcık anlatın şu tobleroneyi de ona göre alalım
