YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eti cangayı da ben tatmadım bu da kayıp mı yoksa? hocam toblerone benim bir numaralı çikolatam ya bence kayıp yani
Hocam toblerone hiç yemedim dün markette gördüm alıcaktım fakat biraz garip geldi Artı fiyatıda biraz yüksek diğerlerine göre Azcık anlatın şu tobleroneyi de ona göre alalım