Biraz önce Bim'e uğradım arkadaşlar Toblerone stokladım biraz malum havalar soğuk sürekli evden çık(a)mıyorum bi öğrenci olarak Her neyse, kasiyer yeni çikolata çıkardıklarını söyledi ve denememizi tavsiye etti. Fiyatı da az değil hani 1,75 İyi dedim aldım bi tane ve şu an onu tadıyorum Tadı kötü değil ama iyi de değil benim açımdan. Acaba ilk kez tadıyorum diye mi böyle ki? Mesela metro'nun yer fıstıklısını da ilk tattığımda beğenmemiştim ama şimdi severek yiyorum