Konu
Bim bütün fındıklı çikolata da çıkarmış
17-12-2012, 15:17:40
#4
Elumre
bimde ki diğer parça fındıklıyı seviyorum ama eti çanga da çok güzel hem de fiyatı uygun. Ben hiç toblerone yemedim sizce birşey kaybetmiş sayılır mıyım?