Konu
Bim bütün fındıklı çikolata da çıkarmış
28-12-2012, 00:12:38
#20
YavuzSelim
ComWar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu çikolatayı alamancı akrabaların getirdiğini hatırlıyorum , ya bim çok iyi çakmış ya da ithal
bim çok iyi çakma yapmış ama 'görünüş' olarak