ComWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu çikolatayı alamancı akrabaların getirdiğini hatırlıyorum , ya bim çok iyi çakmış ya da ithal
bim çok iyi çakma yapmış ama 'görünüş' olarak