MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev sahibi almanyada oturuyor ve her geldiğinde bu çikolatalardan getiriyor görünüm olarak aynı eğer tat olarak da benzerse stoklamak lazım
bu çikolatayı alamancı akrabaların getirdiğini hatırlıyorum , ya bim çok iyi çakmış ya da ithal