Konu
Bim bütün fındıklı çikolata da çıkarmış
27-12-2012, 23:54:29
#19
ComWar
MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ev sahibi almanyada oturuyor ve her geldiğinde bu çikolatalardan getiriyor görünüm olarak aynı eğer tat olarak da benzerse stoklamak lazım
bu çikolatayı alamancı akrabaların getirdiğini hatırlıyorum , ya bim çok iyi çakmış ya da ithal