TeQNyC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nussknackera benziyor fakat nussknacker yedikten sonra Turkiye'den çikolata yemezsiniz bi daha
bu çikolatadan getirdi belçikadan gelen bi arkadaş tam yemeye başladım bikaç parça yedikten sonra farkettim fındıkların üstünde küfler var, skt'si geçmiş tadamadım çikolatayı ve çok merak ediyorum hala