• 13-12-2012, 16:35:14
    #19
    geçmiş olsun hocam allah bir daha yaşatmaz inşallah
  • 13-12-2012, 16:44:30
    #20
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim arkadaşımın dedesini bundan 10 sene önce şanlıurfadan almış götürmüşler. Suçum ne demiş. İstanbulda bomba patlatmışsın denilmiş ve 20 yıl hapse atılmış. 11 senesini yattı 9 senesi kaldı. Düşünüyorumda burada hakikaten adalet yok arkadaş insanın durduk yere canı sıkılıyor.
    Kimse kimseyi alıp 20 sene sen bomba patlatmışsın diye içeri atmaz. İlla ki bir şey vardır. Beni niye kimse gelip almıyor evden? Seni niye almıyor?
  • 13-12-2012, 16:58:43
    #21
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse kimseyi alıp 20 sene sen bomba patlatmışsın diye içeri atmaz. İlla ki bir şey vardır. Beni niye kimse gelip almıyor evden? Seni niye almıyor?
    Arkadaşın dediğine kendimden daha çok güvendiğim için yazdım. Bilemem belki arkadaşımı kandırmışlardır bir suçu vardır ama hiç hiç zannetmiyorum. Belki asıl suç dedesinin şeyh vs olmasından dolayı olabilir.
  • 13-12-2012, 16:59:40
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim arkadaşımın dedesini bundan 10 sene önce şanlıurfadan almış götürmüşler. Suçum ne demiş. İstanbulda bomba patlatmışsın denilmiş ve 20 yıl hapse atılmış. 11 senesini yattı 9 senesi kaldı. Düşünüyorumda burada hakikaten adalet yok arkadaş insanın durduk yere canı sıkılıyor.
    Yalandan kimse ölmüyor, arkadaşınız kuyrukluymuş. 20 sene ceza alsa bile 11 sene yatmaz infaz kanuna göre.

    @konuyu açan arkadadaş; geçmiş olsun. şimdi dayının 1 tane daha doğum günü var; o da tahliye edildiği gün. umarım özgürlüğün kıymetini hep bilir.
  • 13-12-2012, 17:15:23
    #23
    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam allah bir daha yaşatmaz inşallah
    Allah razı olsun hocam.
    Amin, Allah kimseye öyle çileler vermesin... Çok zor..

    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalandan kimse ölmüyor, arkadaşınız kuyrukluymuş. 20 sene ceza alsa bile 11 sene yatmaz infaz kanuna göre.

    @konuyu açan arkadadaş; geçmiş olsun. şimdi dayının 1 tane daha doğum günü var; o da tahliye edildiği gün. umarım özgürlüğün kıymetini hep bilir.
    Aynen öyle hocam bir doğum günü oldu. Allah razı olsun. Kendini toparlama çalışıyor pskolojik olarak bir kaç gün evde dinleniyor. Sonrası akışına bırakılacak sanırım.

    Allah razı olsun..
  • 13-12-2012, 17:34:16
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam darısı bizim başımıza, abimde 4 senedir içerde ayın 25inde mahkememiz var..

    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse kimseyi alıp 20 sene sen bomba patlatmışsın diye içeri atmaz. İlla ki bir şey vardır. Beni niye kimse gelip almıyor evden? Seni niye almıyor?
    siz böyle deyince aklıma şu sahne geldi hocam


    http://youtu.be/dPO1knCD3XM?t=5m55s
  • 14-12-2012, 13:59:07
    #25
    Çok teşekkür ederiz...

    Kendisine okuttum biraz önce, iyi dileklerini iletti.

    Tekrar Allah razı olsun.