Çok mutluyum dayım cezaevinden tahliye oldu...
24
●1.419
- 13-12-2012, 16:44:30Kimse kimseyi alıp 20 sene sen bomba patlatmışsın diye içeri atmaz. İlla ki bir şey vardır. Beni niye kimse gelip almıyor evden? Seni niye almıyor?Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2012, 16:58:43Arkadaşın dediğine kendimden daha çok güvendiğim için yazdım. Bilemem belki arkadaşımı kandırmışlardır bir suçu vardır ama hiç hiç zannetmiyorum. Belki asıl suç dedesinin şeyh vs olmasından dolayı olabilir.Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2012, 16:59:40Üyeliği durdurulduYalandan kimse ölmüyor, arkadaşınız kuyrukluymuş. 20 sene ceza alsa bile 11 sene yatmaz infaz kanuna göre.Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@konuyu açan arkadadaş; geçmiş olsun. şimdi dayının 1 tane daha doğum günü var; o da tahliye edildiği gün. umarım özgürlüğün kıymetini hep bilir.
- 13-12-2012, 17:15:23Allah razı olsun hocam.xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin, Allah kimseye öyle çileler vermesin... Çok zor..
Aynen öyle hocam bir doğum günü oldu. Allah razı olsun. Kendini toparlama çalışıyor pskolojik olarak bir kaç gün evde dinleniyor. Sonrası akışına bırakılacak sanırım.loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun.. - 13-12-2012, 17:34:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Geçmiş olsun hocam darısı bizim başımıza, abimde 4 senedir içerde ayın 25inde mahkememiz var..
siz böyle deyince aklıma şu sahne geldi hocamExwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://youtu.be/dPO1knCD3XM?t=5m55s