Geçmiş olsun hocam darısı bizim başımıza, abimde 4 senedir içerde ayın 25inde mahkememiz var..

Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse kimseyi alıp 20 sene sen bomba patlatmışsın diye içeri atmaz. İlla ki bir şey vardır. Beni niye kimse gelip almıyor evden? Seni niye almıyor?
siz böyle deyince aklıma şu sahne geldi hocam


http://youtu.be/dPO1knCD3XM?t=5m55s