• 12-12-2012, 22:47:16
    #1
    Arkadaşlar çok mutluyum, dayım ceza evinden tahliyesini bugün gerçekleştirdi.
    Allah kimseye öyle acılar, çileler yaşatmasın...

    Bugün bizleri Allah (c.c.) Sevindirdi... Ailecek mutluyuz.

    Allah tüm kader mahkumlarına yar ve yardımcı olsun dileklerimle...

    --dipnot: çok merak iyi değildir emin olun arkadaşlar. neden yatıp, çıktığını belirtmek istemiyorum. tahliye dilekleriniz için teşekkür ederim, Allah razı olsun..
  • 12-12-2012, 22:50:30
    #2
    Allah sağlık, sıhhat ve afiyet nasip eylesin. Hayırları vesile olur inşaallah. Gözünüz aydın
  • 12-12-2012, 22:51:27
    #3
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sağlık, sıhhat ve afiyet nasip eylesin. Hayırları vesile olur inşaallah. Gözünüz aydın
    Allah razı olsun üstadım. Çok çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

    Saygılar...
  • 12-12-2012, 23:01:38
    #4
    Hocam k.bakmayinda merak ettim sucu neydi
  • 12-12-2012, 23:02:56
    #5
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam k.bakmayinda merak ettim sucu neydi
    Teşekkürler iyi forumlar.
  • 12-12-2012, 23:04:12
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gözünüz aydın.
  • 12-12-2012, 23:05:01
    #7
    Sağ olasın BAROFF, araba hayırlı olsun bu arada.
  • 12-12-2012, 23:06:37
    #8
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ olasın BAROFF, araba hayırlı olsun bu arada.
    Eyvallah çok saol
  • 12-12-2012, 23:19:59
    #9
    Gecmis olsun hocam Allah göstermesin Birdaha