• 12-12-2012, 23:22:57
    #10
    BurakK. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun hocam Allah göstermesin Birdaha
    Amin hocam, Allah razı olsun...
  • 13-12-2012, 10:02:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Gözün aydın insanın dayısı candır (:
  • 13-12-2012, 11:25:32
    #12
    allah kimseyi düşürmesin kardeşim.
  • 13-12-2012, 13:28:00
    #13
    Geçmiş olsun darısı amcamın başına
  • 13-12-2012, 16:04:35
    #14
    RobinsonCrusoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözün aydın insanın dayısı candır (:
    Allah razı olsun aynen öyle.


    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah kimseyi düşürmesin kardeşim.
    Allah razı olsun Kadir'im.
    Amin, Allah kimseye öyle bir acı yaşatmasın.

    Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun darısı amcamın başına
    Allah razı olsun... Allah tüm kader mahkumlarına yar ve yardımcısı olsun..

    İçer de neler neler varmış, çok zormuş.
  • 13-12-2012, 16:07:22
    #15
    Benim arkadaşımın dedesini bundan 10 sene önce şanlıurfadan almış götürmüşler. Suçum ne demiş. İstanbulda bomba patlatmışsın denilmiş ve 20 yıl hapse atılmış. 11 senesini yattı 9 senesi kaldı. Düşünüyorumda burada hakikaten adalet yok arkadaş insanın durduk yere canı sıkılıyor.
  • 13-12-2012, 16:13:51
    #16
    Hayırlı uğurlu olsun hocam,gözünüz aydın...
  • 13-12-2012, 16:18:25
    #17
    Benim dayım da içeride yatmıştı 6 ay kadar, kaza sonrasında almışlardı, kolları omuzlardan kırılmıştı kolalrı bağlıydı o şekilde hapis yattı. Temiz şuanda. gözünüz aydın
  • 13-12-2012, 16:22:04
    #18
    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun hocam,gözünüz aydın...
    Allah razı olsun hocam, teşekkürler.


    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim dayım da içeride yatmıştı 6 ay kadar, kaza sonrasında almışlardı, kolları omuzlardan kırılmıştı kolalrı bağlıydı o şekilde hapis yattı. Temiz şuanda. gözünüz aydın
    Sizi de çok büyük geçmiş olsun.
    Allah yardımcınız olsun. Teşekkürler, Allah razı olsun