BurakK. adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok mutluyum dayım cezaevinden tahliye oldu...
24
●1.419
- 13-12-2012, 16:04:35Allah razı olsun aynen öyle.RobinsonCrusoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun Kadir'im.Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin, Allah kimseye öyle bir acı yaşatmasın.
Allah razı olsun... Allah tüm kader mahkumlarına yar ve yardımcısı olsun..Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçer de neler neler varmış, çok zormuş. - 13-12-2012, 16:07:22Benim arkadaşımın dedesini bundan 10 sene önce şanlıurfadan almış götürmüşler. Suçum ne demiş. İstanbulda bomba patlatmışsın denilmiş ve 20 yıl hapse atılmış. 11 senesini yattı 9 senesi kaldı. Düşünüyorumda burada hakikaten adalet yok arkadaş insanın durduk yere canı sıkılıyor.
- 13-12-2012, 16:22:04Allah razı olsun hocam, teşekkürler.siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi de çok büyük geçmiş olsun.Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcınız olsun. Teşekkürler, Allah razı olsun