siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun hocam,gözünüz aydın...
Allah razı olsun hocam, teşekkürler.


Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim dayım da içeride yatmıştı 6 ay kadar, kaza sonrasında almışlardı, kolları omuzlardan kırılmıştı kolalrı bağlıydı o şekilde hapis yattı. Temiz şuanda. gözünüz aydın
Sizi de çok büyük geçmiş olsun.
Allah yardımcınız olsun. Teşekkürler, Allah razı olsun