Benim arkadaşımın dedesini bundan 10 sene önce şanlıurfadan almış götürmüşler. Suçum ne demiş. İstanbulda bomba patlatmışsın denilmiş ve 20 yıl hapse atılmış. 11 senesini yattı 9 senesi kaldı. Düşünüyorumda burada hakikaten adalet yok arkadaş insanın durduk yere canı sıkılıyor.