Konu
Çok mutluyum dayım cezaevinden tahliye oldu...
13-12-2012, 16:18:25
#17
Cycl0ne
Benim dayım da içeride yatmıştı 6 ay kadar, kaza sonrasında almışlardı, kolları omuzlardan kırılmıştı kolalrı bağlıydı o şekilde hapis yattı. Temiz şuanda. gözünüz aydın