Kimse kimseyi alıp 20 sene sen bomba patlatmışsın diye içeri atmaz. İlla ki bir şey vardır. Beni niye kimse gelip almıyor evden? Seni niye almıyor?
Arkadaşın dediğine kendimden daha çok güvendiğim için yazdım. Bilemem belki arkadaşımı kandırmışlardır bir suçu vardır ama hiç hiç zannetmiyorum. Belki asıl suç dedesinin şeyh vs olmasından dolayı olabilir.