Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim arkadaşımın dedesini bundan 10 sene önce şanlıurfadan almış götürmüşler. Suçum ne demiş. İstanbulda bomba patlatmışsın denilmiş ve 20 yıl hapse atılmış. 11 senesini yattı 9 senesi kaldı. Düşünüyorumda burada hakikaten adalet yok arkadaş insanın durduk yere canı sıkılıyor.
Yalandan kimse ölmüyor, arkadaşınız kuyrukluymuş. 20 sene ceza alsa bile 11 sene yatmaz infaz kanuna göre.

@konuyu açan arkadadaş; geçmiş olsun. şimdi dayının 1 tane daha doğum günü var; o da tahliye edildiği gün. umarım özgürlüğün kıymetini hep bilir.