Benim arkadaşımın dedesini bundan 10 sene önce şanlıurfadan almış götürmüşler. Suçum ne demiş. İstanbulda bomba patlatmışsın denilmiş ve 20 yıl hapse atılmış. 11 senesini yattı 9 senesi kaldı. Düşünüyorumda burada hakikaten adalet yok arkadaş insanın durduk yere canı sıkılıyor.
Kimse kimseyi alıp 20 sene sen bomba patlatmışsın diye içeri atmaz. İlla ki bir şey vardır. Beni niye kimse gelip almıyor evden? Seni niye almıyor?