xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam allah bir daha yaşatmaz inşallah
Allah razı olsun hocam.
Amin, Allah kimseye öyle çileler vermesin... Çok zor..

loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalandan kimse ölmüyor, arkadaşınız kuyrukluymuş. 20 sene ceza alsa bile 11 sene yatmaz infaz kanuna göre.

@konuyu açan arkadadaş; geçmiş olsun. şimdi dayının 1 tane daha doğum günü var; o da tahliye edildiği gün. umarım özgürlüğün kıymetini hep bilir.
Aynen öyle hocam bir doğum günü oldu. Allah razı olsun. Kendini toparlama çalışıyor pskolojik olarak bir kaç gün evde dinleniyor. Sonrası akışına bırakılacak sanırım.

Allah razı olsun..