Ehliyetsiz Araç Kullanma Cezası nekadar ?
27
●9.619
- 30-11-2012, 21:06:00Ahh ahh, keşke eskisi gibi öyle olsayigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2012, 21:06:45Üyeliği durduruldu7-8 aydır izmirde ehliyetsiz araba kullanıyorum ehliyeti kaptırdığım için daha hiç polis cevirmesi denk gelmedi ama cezası su 780 cıvarı sana ceza 320 lira ruhsat sahıbıne ceza sana ehliyetin olmadığı halde araç vermesinden dolayı kazada yaptım ehliyetsizken öndeki arac bırden yavasladı ona vurmaktansa aracı barıyere cevırdım tek taraflı kaza oldu polis gelmeden aracı cektırdım cekıcıyle ama cekıcı çakal cıktı 1000 lira istedi 1 km mesafe ıcın ehlıyetım olmadıgını aracı hemen cekmesını soylemıstım geldıgımde sonra 350 ye baglamıstık ama en ıyısı kullanmamak.
- 30-11-2012, 21:24:01Ben 2 yıldır kullanıyorum uzun,kısa yol çoğu kez çevirmeye rastladım ama hiç birinde durdurmadılar şansıma

Baya araştırdım ben cebinden 2 bine yakın para çıkıyor toplamda. - 30-11-2012, 21:43:19Tam hatırlamıyorum ama 1.5 sene öncesine kadar 1.000EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
falan tutmuştu herşey.
- 30-11-2012, 21:45:42Üyeliği durdurulduAracı direk bağlarlar.
Aracı otoparktan çıkarmak için çekici (100 TL) + otopark (Günlük 10 TL) ücreti ödersin.
Sana ehliyetsiz araç kullanmaktan 600 TL ceza keserler, zarf ile eve yollarlar. 15 Gün içinde ödersen %25 gibi bir indirim oluyor ve cezayı 450 TL olarak ödeyebiliyorsun.
Yakalandığın aracın ruhsatı senin üzerine değilse birde ruhsata 300 TL gibi bir rakam kesiyorlar, oda zarf ile geliyor. - 30-11-2012, 22:27:45110 TL yi polise yalvararak kurtarabilirsin.Abi bari arabayı baglama felan de , Bazen acıyolar arabayı baglamıyolar.Archer34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2012, 22:37:35Keşke adam gibi hükümet parlemento olsa da adam gibi ceza verseler. İdam cezası geyiği yapar bizimkiler milletin dikkatini dağıtmak için. Ama şu cezaları bir düzeltelim demezler. Ehliyetsiz araç kullanana ilk seferde hapis cezası vereceksin 1 ay, paraya çevrilmeyeninden. İkinci de 6 ay üçüncü de 2 sene hapis cezası vereceksin infaz indiriminden ve paraya çevrilmeden yararlandırmayacaksın. O zaman adam olurlar. Her sene ehliyetsiz ahmakların öldürdüğü en az 30-40 kişi var. Bunun adı kaza diye geçiyor.
falan tutmuştu herşey.