Aracı direk bağlarlar.
Aracı otoparktan çıkarmak için çekici (100 TL) + otopark (Günlük 10 TL) ücreti ödersin.

Sana ehliyetsiz araç kullanmaktan 600 TL ceza keserler, zarf ile eve yollarlar. 15 Gün içinde ödersen %25 gibi bir indirim oluyor ve cezayı 450 TL olarak ödeyebiliyorsun.

Yakalandığın aracın ruhsatı senin üzerine değilse birde ruhsata 300 TL gibi bir rakam kesiyorlar, oda zarf ile geliyor.