• 30-11-2012, 23:10:49
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1000 Tlye patlar yaklaşık.
  • 01-12-2012, 00:17:45
    #20
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ruhsatın içine 200 koy geç, en ucuza böle çıkarsın
    her yerde her zaman değil ama yerine göre var bunun örnekleri..

    benim amcamı muayene yüzündendi galiba polis durduruyor. ceza yazacakken polis kendi git karşıdaki büfeye 20 lira ver diyor.. iş ehliyet meselesi gibi ağır olmadığından fiyat güzel parayı da kendi almıyor memur.. uyanık..
    sonra amcamda uyanık tabi.. büfeye gidiyor. 10 lira alacakmışsın diyor.. büfecide ne 10 lirası 20 alacam olum diyor.. amcam param yok walla deyince polise bi el işareti yapıyor on lira olsun şeklinde.. polis okey diyor ve 10 lira ile yırtıyor.. 2 seneyi geçmiş galiba bu olay olalı..
  • 01-12-2012, 03:38:32
    #21
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke adam gibi hükümet parlemento olsa da adam gibi ceza verseler. İdam cezası geyiği yapar bizimkiler milletin dikkatini dağıtmak için. Ama şu cezaları bir düzeltelim demezler. Ehliyetsiz araç kullanana ilk seferde hapis cezası vereceksin 1 ay, paraya çevrilmeyeninden. İkinci de 6 ay üçüncü de 2 sene hapis cezası vereceksin infaz indiriminden ve paraya çevrilmeden yararlandırmayacaksın. O zaman adam olurlar. Her sene ehliyetsiz ahmakların öldürdüğü en az 30-40 kişi var. Bunun adı kaza diye geçiyor.
    Taksim'de sallandırsınlar olmadı.

    Ehliyet almak için şöförlük bilgisi gerekmiyor. Haliyle acemiliği yüzünden kaza yapacak adam için ehliyet olmuş olmamış hiç farketmiyor.
  • 01-12-2012, 06:13:24
    #22
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksim'de sallandırsınlar olmadı.

    Ehliyet almak için şöförlük bilgisi gerekmiyor. Haliyle acemiliği yüzünden kaza yapacak adam için ehliyet olmuş olmamış hiç farketmiyor.
    Bir adam ehliyetsi,z direksiyona geçiyorsa ya yaşı yetmiyordur, ya ehliyeti elinden alınmıştır. Adam gibi adam gider ehliyet alır, kaçak olarak milletin hayatı ile oynamaz.

    Ayrıca ehliyet almak için sadece sürücülük öğretilmez, temel ilkyardım, motor, trafik kuralları bilgisi öğretilir. Aracı hareket ettirmekle şoför olunmuyor. Ehliyeti olanların bile beceriksiz ya da vurdumduymaz olduğu bir ülkede senin gibiler ehliyeti olmayan ahmaklarla beraber araç kullanmak istiyor herhalde.

    Diğer taraftan ehliyeti ile hata yapıp kaza yapanlara da büyük ceza verilmeli. Kusurlu kaza yapıp ölüme yaralanmaya neden olanlara öyle büyük ceza verilmeli ki o gaza basarken dizleri titremeli canavarların.
  • 01-12-2012, 10:52:56
    #23
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke adam gibi hükümet parlemento olsa da adam gibi ceza verseler. İdam cezası geyiği yapar bizimkiler milletin dikkatini dağıtmak için. Ama şu cezaları bir düzeltelim demezler. Ehliyetsiz araç kullanana ilk seferde hapis cezası vereceksin 1 ay, paraya çevrilmeyeninden. İkinci de 6 ay üçüncü de 2 sene hapis cezası vereceksin infaz indiriminden ve paraya çevrilmeden yararlandırmayacaksın. O zaman adam olurlar. Her sene ehliyetsiz ahmakların öldürdüğü en az 30-40 kişi var. Bunun adı kaza diye geçiyor.
    Kısa mesafede zaten araç kullanıyorum hocam okulumun önünde boş arazide daha vitese takıp araç kaldıramayan adamlara ehliyet verirlerken şuan zamanım olmamasından dolayı ehliyete yazılamadım suçum buysa VURUN BENİ HOCAM VURUN.
  • 01-12-2012, 11:40:24
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adam ehliyetsi,z direksiyona geçiyorsa ya yaşı yetmiyordur, ya ehliyeti elinden alınmıştır. Adam gibi adam gider ehliyet alır, kaçak olarak milletin hayatı ile oynamaz.

    Ayrıca ehliyet almak için sadece sürücülük öğretilmez, temel ilkyardım, motor, trafik kuralları bilgisi öğretilir. Aracı hareket ettirmekle şoför olunmuyor. Ehliyeti olanların bile beceriksiz ya da vurdumduymaz olduğu bir ülkede senin gibiler ehliyeti olmayan ahmaklarla beraber araç kullanmak istiyor herhalde.

    Diğer taraftan ehliyeti ile hata yapıp kaza yapanlara da büyük ceza verilmeli. Kusurlu kaza yapıp ölüme yaralanmaya neden olanlara öyle büyük ceza verilmeli ki o gaza basarken dizleri titremeli canavarların.


    Hocam kesinlikle haklısınız ancak bir zamanlar bu ülkede ehliyet parayla satılıyodu örnek olarak eniştemler zamanında 100lira verip almışlar kursa falan gitmeden adam arabayı kaldıramıyo
  • 01-12-2012, 12:37:14
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılan aracın ruhsat sahibine 300 TL, aracı kullanan ehliyetsiz arkadaşa 300 TL civarlarında bir ceza yazılıyor. Çekici otopark vs. Toplam 1000 TL ye yakın para ödemiştim.
    ülke senin gibiler yüzünden böyle
  • 01-12-2012, 12:42:26
    #26
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksim'de sallandırsınlar olmadı.

    Ehliyet almak için şöförlük bilgisi gerekmiyor. Haliyle acemiliği yüzünden kaza yapacak adam için ehliyet olmuş olmamış hiç farketmiyor.
    arabayı ehliyet mi sürüyomuş arkadaş öyle mi söylüyor tam anlamadım
  • 01-12-2012, 19:20:48
    #27
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesinlikle haklısınız ancak bir zamanlar bu ülkede ehliyet parayla satılıyodu örnek olarak eniştemler zamanında 100lira verip almışlar kursa falan gitmeden adam arabayı kaldıramıyo

    Bu ülkenin kültüründeki en büyük yanlışlardan biri budur. Başkasının hatası ile kendi hatasını kıyaslamak ve sorumluluktan yırtmak. Bu kafa heryerde vardır. En son Fenerbahçe şikeden yakalanınca herkes yapıyordu bize de ceza vermeyin dediler. Aynen senin gibi. Sen başka bir yanlışı örnek göstererek kendi yaptığın hatayı hafifletemezsin. Adamlar ehliyeti parayla almış, ehliyeti varmış ama araba süremiyormuş, ehliyeti varmış ama kaza yapıyormuş bunlar seni temize çıkarmaz. Onlara da ağır ceza vermek gerekir. Ehliyeti süreli vermek en az 5 senede bir sağlık kontrolünü, sınavı ve direksiyon sınavını yenilemek lazım. Ehliyet ile hata yapana da en ağır cezayı vermek lazım özellikle yaralamalı ve ölümlü kazaya karışana.

    Ehliyeti olduğu halde araba kullanamayanlar ya da kurallara uymayanlar seni bağlamaz. Onlar ilk kural olan ehliyet alma işin almışlar. Ehliyet bir ruhsattır sadece yetki vermez sorumluluk da verir.

    O zaman birini öldürmediğin sürece doktorluk da yapabilirsin. İnsanlara çıkıp reçete de yazabilirsin şansın yaver gittiği sürece. Biri sahte doktorluk yapma dediğinde ben kimseyi öldürmedim ama yanlış tedavi ile hasta öldüren doktorlar mı var diyeceksin.

    Hiç farkı yok. Hakkın olmayan şekilde insanların hayatını riske atıyorsun.