FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanılan aracın ruhsat sahibine 300 TL, aracı kullanan ehliyetsiz arkadaşa 300 TL civarlarında bir ceza yazılıyor. Çekici otopark vs. Toplam 1000 TL ye yakın para ödemiştim.
ülke senin gibiler yüzünden böyle